Sidor

fredag 14 januari 2011

NY KUDDE




Minns ni den rosa kudden?
Här i en blá/grön version.

20 kommentarer:

  1. åååå for noen nydelige puter:)
    har tenkt å hekle meg puter til sofaen her selv, og fikk virkelig inspirasjon nå..

    ha en fin helg videre:)

    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Wow, tänk att kunna virka som du. Otroligt fina!

    SvaraRadera
  3. Alldeles, alldeles underbara!! Är det eget mönster eller kan man hitta det nånstans :-)?!

    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  4. Kungen o Majkis; det är ett eget mönster. Men om man har lite virkkunskaper, som du har, sá fixar man det lätt, det är bara att virka rundlar och fyrkanter och sen sy ihop.
    Skulle kunna lägga upp mönstret men är osäker pá om jag fár, dá det finns ett original.

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Jag lever fortfarande,men har inte haft någon dator (igen) utan bara makens Blackberry. Kameran gick sönder när jag kom hem från Sverige... Så något bloggande har det liksom inte blivit även om jag syr lite då och då. Och tid ska man ju ha också, och det verkar inte finnas så mycket av det direkt. Fast lever gör jag iallafall. Och en ny mus har vi i köket.... Förhoppningsvis så kliver han in i fällan så vi (maken) kan släppa ut honom i skogen innan hans familj flyttar in... Tack för omtanken :-) kram Em

    SvaraRadera
  6. Vilka fina kuddar! Jag är lite avis :)

    SvaraRadera
  7. superduperfina, duktig du är tjejen

    SvaraRadera
  8. Oj hvor smukke. Dem må jeg forsøge om jeg kan lave. Dem har du gjort vældig godt.

    SvaraRadera
  9. Hejhej!
    Grymt snygga! Och du kan lugnt lägga upp mönster till dem. Ett mönster har man upphovsrätt på och det får inte kopieras hur som helst, men textilier är snudd på omöjligt att mönsterskydda. Det räcker med en liten liten förändring så är det inte samma längre... och du har ju ändrat till 5x7 cirklar istället för 4x7 cirklar ;)

    Tjings!

    SvaraRadera
  10. Men så fina kuddar i ljuvliga färger du gjort.

    SvaraRadera
  11. Jippi!! Jag tyckte så mycket om den rosa/gröna, och den här är lika häftig! Jag har redan flera stora kuddar i soffan med rundlar i olika bruna nyanser, och jag känner att jag nog behöver flera "rundliga kuddar" men nu hemmagjorda! Och lägger du ut ditt mönster så nappar jag! =)

    SvaraRadera
  12. ÅH så fin! Jag blev så förtjust i den rosa och den här är lika fin. Ser fram emot mönstret!
    /Emma

    SvaraRadera
  13. De är verkligen jättefina. ser fram mot mönstret

    SvaraRadera
  14. Ah, vill fortfarande ha, jättesnygga....tackar på förhand för mönstret!

    SvaraRadera
  15. Jag vet inte varför jag inte hittat hit innan...hmm...mystiskt. En virkoman som en själv måste man ju följa! Här finns mycket inspiration, och vilka snygga kuddar du har gjort! På återseende.

    SvaraRadera
  16. Jättevackra!! Skulle passa perfekt i mitt TV-rum :)

    SvaraRadera
  17. Wow - helt underbara kuddar!!!

    SvaraRadera